foourcarla.com
Realizacja sklepu internetowego dla Foourcarla
Foourcarla to nowa marka odzieżowa specjalizująca się w ekologicznych strojach kąpielowych klasy premium dla kobiet. W trakcie realizacji sklepu internetowego na potrzeby Foourcarla wdrożono moduły płatności – Przelewy24, moduł obsługi wysyłek – Apaczka.pl, moduł newslettera – Maichimp, moduł wielojęzyczności Polylang, a także autorską wielojęzyczną integrację z Facebook Marketplace, integrację z Google Merchant Center i wiele innych ciekawych i innowacyjnych rozwiązań dla nowoczesnego sklepu.
Sklep internetowy znajdujący się wcześniej pod adresem https://foourcarla.com można zobaczyć na stronie: https://foourcarla.wojciechmalinowski.com.pl
Formularz rejestracji w Newsletterze opartym o Mailchimp zgodny ze standardami RODO
Zautomatyzowany pokaz slajdów złożony z miniaturek prezentowanych w sklepie produktów pozwala bez konieczności ingerencji w stronę główną prezentować na niej wybrane produkty.
Zastosowany interfejs pozwala na szybki podgląd produktu lub dodanie go do ulubionych produktów.
Autorskie rozwiązanie, które pozwala na pobieranie danych z Europejskiego Banku Centralnego i stosowanie aktualnych przeliczników walut w module płatności Przelewy24
Oprócz domyślnych dla Woocommerce zakładek takich jak Opinie czy Opis dodano zakładki dostosowane do profilu działalności klienta – Właściwości materiału, Rozmiar i krój.
Zastosowana do galerii metoda podglądu powiększenia fragmentu obrazka pozwala na tak ważny dla marek odzieży wysokiej klasy podgląd każdego detalu prezentowanego produktu. Klient ma możliwość zobaczyć o ocenić jakość wykonania stroju bez konieczności kombinowania z pobieraniem zdjęć i powiększaniem ich w systemowy przeglądarkach obrazu
Zastosowanie filtrów produktów pozwala klientom lepiej dobrać produkty do ich potrzeb.
Strona sklepu została zintegrowana z Google Merchant Center. Rozwiązanie to pozwala między innymi na wyświetlanie darmowych reklam produktowych w Google Shopping (Google Zakupy), integrację z Google Ads i używanie informacji o produktach w płatnych reklamach, a także korzystanie z programu Google Customers Reviews (Google Opinie Konsumenckie), w ramach którego można zbierać opinie klientów. Teraz każdy zadowolony klient, który wystawi pozytywną opinię przyczyni się m.in. do lepszego pozycjonowania strony.